FAQ

Bestellingen en persoonlijk account 

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Bestellen is heel eenvoudig:


1. Zie onze catalogus op de website;
2. Select de producten van uw interesse in de virtuele winkelwagen door te klikken op "Ik wil het!" wat gelijk staat aan "Toevoegen aan winkelwagen";
3. als u klaar bent met het kiezen van de items, drukt u op de knop bovenaan gemarkeerd met het symbool van een winkelwagen en het woord "winkelwagen";
4. log in met uw inloggegevens of registreer uw account als u een nieuwe klant bent;
5. Voer uw verzend- en betalingsgegevens in om uw aankoop te voltooien.

Moet ik geregistreerd zijn om een ​​bestelling te plaatsen?

Op Skinlabo.com is het essentieel om geregistreerd te zijn om te kunnen bestellen. Registratie is eenvoudig, snel en veilig.

Als u zich registreert, krijgt u het nieuws te zien, toegang te krijgen tot speciale en gereserveerde aanbiedingen en kunt u onze preview-berichten ontvangen. U kunt ook uw account- en verzendadressen beheren, uw bestellingen en verlanglijstjes op een eenvoudige en onmiddellijke manier bekijken.

U kunt uw gegevens te allen tijde zelfstandig of met behulp van onze medewerkers wijzigen.

Registreer nu!

Is er een minimum bestelling?

Nee! Skinlabo heeft namelijk de minimum bestelling geschrapt. Het is dus niet nodig om een ​​bestedingsdrempel te halen om een aankoop af te ronden. U kunt zelfs maar één product bestellen!

Hoe snel wordt mijn bestelling verwerkt?

Al uw verlangen naar schoonheid is een opdracht! We hebben een logistiek systeem ontwikkeld dat uw bestelling in zeer korte tijd kan verpakken en verzenden. De levertijd is ongeveer 3 werkdagen vanaf de datum van de bestelling. Hetzelfde kan veranderen als gevolg van overmacht of door verkeersomstandigheden en verkeersomstandigheden in het algemeen of door een handeling van de autoriteiten. Bestellingen worden van maandag tot en met vrijdag verzonden. Bestellingen die in het weekend worden geplaatst, worden verwerkt vanaf de volgende maandagochtend.

Orderbevestiging, wijziging of annulering.

Uw bestelling wordt direct verwerkt en de verzending in zeer korte tijd geregeld. Om deze reden is het wijzigen van een bestelling alleen mogelijk binnen 20 minuten na de registratie ervan. Neem contact op met de klantenservice om de update van uw bestelling aan te vragen.

Informatie over Skinlabo-producten

Waar worden Skinlabo-producten gemaakt?

Onze schoonheidsbehandelingen zijn allemaal ontworpen en geproduceerd in Italië.

Wat zijn de garanties op Skinlabo-cosmetica?

Onze productie voldoet aan alle wettelijke verplichtingen van het ministerie van Volksgezondheid en voldoet aan de Italiaanse en Europese productienormen voor cosmetica.

Bevatten Skinlabo-producten gluten?

Absoluut niet.

In het geval van bepaalde gezondheidsproblemen zoals allergieën of intoleranties is het altijd raadzaam om uw arts te raadplegen en hem te vragen of alle ingrediënten van de producten die u wilt gebruiken geschikt zijn voor uw specifieke geval.

Wat is het beleid van Skinlabo met betrekking tot dierproeven?

Skinlabo heeft nooit dierproeven door derden uitgevoerd of laten uitvoeren. Tests voor de huidverdraagzaamheid van onze cosmetica worden uitsluitend onder medisch toezicht uitgevoerd op menselijke vrijwilligers en niet op dieren.

Kunnen uw producten ook gebruikt worden bij dermatitis of bepaalde pathologieën?

Hoewel onze producten vrij zijn van parabenen en allergenen, en om deze reden over het algemeen goed verdragen worden, zelfs door de gevoelige huid, is het bij bepaalde gezondheidsproblemen zoals allergieën, intoleranties of andere ziekten altijd raadzaam om uw arts te raadplegen. Onze suggestie is om bij hem na te gaan of alle ingrediënten van de producten die u wilt gebruiken geschikt zijn voor uw specifieke geval. Alle ingrediënten van onze cosmetica zijn handig online beschikbaar in het productblad van elk item en ook op de verpakking.

Problemen met je bestelling?

Ik heb een probleem met het verzenden van de goederen.

Alle verzendmethoden die worden gebruikt voor het verzenden van onze bestellingen zijn online traceerbaar. Hierdoor is het voor u mogelijk om onafhankelijk en op elk moment de voortgang van de verzending te weten, waar het pakket zich bevindt en wanneer de levering wordt ingeschat. Informatie over online tracking wordt via e-mail verzonden.

Bij problemen met de levering van uw bestelling kunt u rechtstreeks contact opnemen met de expediteur (BRT-vestigingslijst en contacten) of onze Customer Care.